Bugün Fairy Tail isimli animeyi izliyordum, izlediğim bölümde 7 yıl boyunca bunlar bir ada da donuyor ve 7 yıl sonra bu ada yeniden yer yüzüne çıkıyor. Aklıma benim başıma böyle bir şey gelse ne yaparım geldi? Belki bir gün bu da gerçekleşir. Bu dünyada sadece ölümün çözümü yoktur. Yani belli bir süre uzun yaşasakta ölüm kaderimizde ne zaman yazıldıysa o zaman ölürüz. Neyse buralara dalmayalım çıkamam sonra. Yanlış bilgide vermek istemem bu konularda çok kesin bilgilerim bulunmamakta. Neyse işte dedim beni 50 yıl sonrasına yollasınlar. Ulan Apple nolmuş? Microsoft nolmuş? Dünyanın yeni gücü kim olmuş? Uzay’da coşturmaya başlamış mıyız veya TÜRKİYE Bir ton soru oluşur aklımda gibi geliyor ama arkadaş o kadar sene uyumuşum bütün ana-baba, akraba, arkadaş bunların hepsi vefat etmiş olsa n ekaldı dünyanın anlamı. Sonra düşündüm o zamanda teknoloji gelişmeye devam edecek ama tanıdığım ettiğim insan sayısı çok az olacak, zamana ayak uydurmam çok zor olacak, insanların içinde bulundukları yeni piskolojik durumları veya iletişim durumları çok farklı olacak veya ne bileyim şu anda bu kelimeleri klavyeyle yazmak bana sanki çok gerilerdeumişiz gibi geliyor, sanki bundan bir 20 yıl sonra hatta belki daha erken çocuklarımız olursa inş. baba bu ne diyecek bende klavye dediğim de “klavye ne hacı?” dediklerini duyar gibiyim.
Ya da çok geri bir şeymiş gibi bu klavyelere yaklaşım biçimleri ulan çocuklara çok pis gıcık oldum. La bebeler siz eskiden yokken bu klavyeler nasıl işlev görüyordu bir bilseniz hemde oyun klavyeleri vardı, böyle dev gibi olanları vardı hemde ne paralara satılıyordu diyesim geldi
Ama cidden gelecekte klavye olmazsa ne olur sizce? Klavye yok, büyük olasılık ses kayıt olayı çok ilerlemiş olur hatta insanlar çok tembel ses kaydını geçmişlerdir bile insanların beyin sinir sistemlerine bağlı inorganik yazıcılarla oluşturulmuş inorganik sinir sistemleri beyin hatlarına bağlanıp konuşmaya bile gerek kalmadan düşüncelerimizi saniyeler içinde kağıda aktarmamızı sağlayan araçlar. Hatta bu sistem o kadar hızlı ki salisede 10-15 kelime birden yazabiliyor. Yani THIS IS AWESOME MAN !!!
Ne AWESOME’I yav! Bende coştum. Öyle bir şey olduğunu düşünsene insanlık Allah bilir ne moddadır kesin. Herkes tombik tombik, tam otomatik yataklar her şeyini hallediyor yataklar yemeğini, içmeğini vs. vs. Ama şöyle bir şey geldi aklıma teknoloji bu kadar ilerlediyse kesin bu yattığımız yataklara bu yağları yediğimiz yemekleri önlemek
için spor aleti tarzı birşeyler eklemeyi düşünmüşlerdir herhal. Ya da bu devletler insanlar hantallaşsın diye böyle şeylere izin vermiyor olabilir. Ama olmaz be eğer öyle olsa bu adamlar neyin gazına gelicek bu dünya da ne için yaşayacaklar veya niçin. İnsan olmadan bu dünya nedir. Tüm dünya senin olsa ve tek sen olsan nasıl zaman geçer? Allah korusun. Herkes rahmetli olacaksa bende rahmetli olayım aga. Çekilmez bu dünya tek başına. İnsan tırlatır. Nerden nereye geldim yine.
Hee devlet filan demişim. O teorimden yeniden vazgeçtim Bu devlet adamları da büyük olasılık bu inorganik beyin hatlarına sahip olacakları için gene işlerine devam ederler. Ama onlarda bu durumdaysa bizi kim yönetiyor? Birilerinin ayakta olması şart! Hmmm BULDUM! I’m ROBOT and MADE in SPACE! Bence mantıklı!
Robotlar yönetimi ele aldıysa işler çok kötü demektir. Kesin bir çıkarları var ki bu kadar zeki robotlar insanları öldürmüyor. Ya da öldürüyorlar ama bizim haberimiz mi olmuyor acaba. Sadece beynimiz mi yaşama ya devam ediyor acaba? Hatta belki sadece Beyin içi aktivetilerimizi çalıştıracak kadar beyin parçası bırakıyorlardır bize onla idare ediyoruzdur.
Dur ben bu yazıya ne için başlamıştım baş tarafa bakıp dönüyorum hemen. 15 DAKİKA SONRA.. Yazdığımı okurken gene düşlere daldım gittim. Neyse fairy tail ile giriş yapmışım onunla bitireyim madem.