Elhamdülillah. Şükretmeyi unutmamak lazım. Bundan önceki yazımı yazalı neredeyse 1,5 ay olmuş. Aralıklarla böyle sadece yazmak için yazasım var. Onu da okudum. Sizde “2026 + 67” yazısını inceleyebilirsiniz. İlk olarak uzun aradan sonra 6 Nisan…
Posts tagged beslenme
Ve O Gün Geldiğinde…
(Arkaplanda dinlemeniz için müzik) Ve o gün geldiğinde değil “Ve o gün geldi”. Blog yazmak zor iş, aslında pek zor değil oturunca kelimeler bir an kafanızda canlanıyor ve yazamaya başlıyorsunuz. Bende 2 gün önce Regaip…